top of page
Search
  • Writer's pictureFaiz Faisal

Foodgasm: Hokkaido Seafood Restaurant KL


Bulan puasa haritu sempatlah makan dekat Hokkaido Seafood KL dekat sebelah hotel vistana? ke apa tah nama hotel tu, istana? dekat juga dengan Stesen LRT Titiwangsa. The menu adalah pelbagai but sadly I took GIF of the menu and the only gambar is this one up here.

Saya makan Salted Butter Prawn, Ikan Siakap Steam Limau, Oyster Omelette and apa lagi eh lupa dah. The food sumpah sedap gila and I can't get enough of the udang, even though I can't really makan udang but who cares when the food is that good kan?

Sekarang dah musim bola so I think dia akan buka sampai lewat kot? Jom siapa nak ajak saya makan sini? Highly recommended for those yang nak rasa seafood fresh dan sedap!

P/S: I don't know the price sebab I didn't pay but I think it is affordable?

77 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page