top of page
Search
  • Sherry Wise

Foodgasm: Crust KL


Rasanya tempat ni baru buka je sebab the place looks so new (duh obviously). Datang sini pun sebab celebrate birthday kawan, kalau tak memang tak lalu pun kejiranan elit ni. Too bad saya tak berapa amik gambar makan and even gambar ni pun amik dekat IG dorang. But the food here are damn good weh.

Pizza dia bakar guna ketuhar traditional tu yang ada api-api tu and dorang punya burger sumpah sedap. We ordered almost everything on the menu but saya sempat makan beberapa je. Menu-menu yang saya makan tu saya tak tahu nama dia (sebab hidangan dia diberi nama yang exquisite) tapi bahan-bahan tu saya ingat lah.

Pizza Salmon dia sedap gila but some say a bit masin but I hantu masin so it's a plus for me. Pizza beef something-something dengan pepperoni pun sedap (It's a must combo kot pizza pepperoni). Tu je pizza yang I sempat makan, burger dia pula there's this one burger ada crispy cendawan goreng. Pergh yang tu sedap dia lain macam and patty dia thick and juicy sangat-sangat. Air dia not so special lah cuma ada milkshakes macam tu but I didn't order sebab I prefer air kosong (road to 70kg).

So kalau nak lepak-lepak makan pizza sedap, boleh lah datang sini plus the environment pun quite cozy and harga dia masih mampu milik walaupun kedai terletak di kejiranan elit. Owner very the friendly turun padang kinda owner yang akan serve you sendiri (kalau dia ada masa). Overall service memang best!

P/S: Dinner date pun best kat sini. Tak ramai familiar faces.

17 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page