top of page
Search
  • Writer's pictureFaiz Faisal

Week In Review: Epic!


Last week was so epic! Ahad was Maria's wedding reception and Wednesday pula Avengers: End Game keluar. I was so emotional watching that movie and you guys can read my review here. Last week also my penyakit menjadi semakin epic. Dia punya sakit belakang tu tak mengenal erti belas kasihan langsung. Oh ya lupa nak bagitau that I already got my First Aider Certificate! Now I can give bantuan kecemasan dan CPR secara legal! Plus I got the highest score during the test which is perfect score. First time rasa pandai.

So Monday - Tuesday got nothing special just work like usual. Wednesday I went to the doctor in the morning lepastu tengok End Game. Gosh I was so mad at the people yang tengok the movie before us. Keluar-keluar cinema je terus spoil cakap orang ni mati lah itu mati lah. Nasib kak bukan kau yang mati kena tumbuk dekat tekak. Oh rabu tu juga we all got our result untuk CPR test tu and alhamdulillah semua orang lulus. So now Kidxy punya staff semua certified first aider!

Thursday - Friday pun biasa je kerja and nothing special. Saturday I did some susun atur dekat bilik and now I have my own work station dalam bilik. The only thing yang I find relaxing everytime balik kerja lepas ni. I always love a cute tiny space where I can do work stuff like mejahit ke, menulis ke and lain-lain ke.

Harini nak kena amik mak dekat TBS. Dia baru balik dari batu pahat and tengok Avengers dekat sana. I'm not sure if I'm looking forward for next week or not sebab badan saya ni dah macam kereta tak pergi servis. Entah lah bila pergi klinik asyik dapat painkiller je. Tak ada pula dia syorkan benda-benda lain, maybe tak as serious as I think kot? who knows.

P/S: Next week nak kena follow up lagi. Confirm dapat painkiller lagi. hmmm

2 views0 comments
bottom of page