top of page
Search
  • Writer's pictureFaiz Faisal

August Highlight: Beja E-Day


Sebenarnya harini macam kelam-kabut sikit. Biasa lah life tak ada planning, semua benda buat last minute and spontan. Pagi tadi bangun-bangun nampak qila dengan izza wish selamat bertunang dekat beja. Saya pun blur-blur ayam berfikir 'harini ke beja tunang?' 'bukan bulan depan ke?' Check-check balik invitation, ya benar harini majlis nya. Nasib baik saya dilahirkan seorang lelaki yang cepat bersiap dan bijak memandu. Beja was surprised that I made it to her majlis without using waze and she even more surprised I was there.

Dah lah datang sorang je tak ada kawan, dah jiran-jiran yang datang pula ingat saya tunang dia. But I'm glad that I made it sebab kalau hari-hari penuh bermakna macam ni, I want to share the excitement with my friends kalau boleh. So far tak ada lagi majlis besar my friends yang saya tak sampai. Alhamdulillah tuhan beri kesempatan untuk saya visit my friends.

Tengok lah kawan saya ni, cantik kan. Dah jadi tunang orang dah. So Izza dah lepas, Beja dah lepas, next is Qila pula. Katanya tak nak tunang nak terus nikah, hmmmm macam dah dekat je tarikh tu kan.

P/S: Yeay boleh siap-siapkan baju untuk majlis Beja nanti.

24 views0 comments
bottom of page