top of page
Search
  • King Marc

Song Of The Week: It's Gonna Be Me - N'SYNC


It's gonna be May! Oh My God I can't believe that we are already in May! Dah separuh jalan 2019! Why am I shouting???? Most probably because I don't know what I've done up this moment? Macam tak ada hasil je tengok yang berhasil ialah penyakit. Penyakit misteri ni makin menjadi-jadi pulak nya.

Well actually I have no other reason on making this song as my song of the week other than the fact that it is known for being the meme for May. But this song is actually nostalgic to me sebab I grew up listening to them and other boy and girl bands in this era.

Oh today pun hari buruh and public holiday so selamat hari buruh kepada semua buruh-buruh diluar sana termasuklah saya. Selamat bercuti and bila dah dua minggu berturut cuti hari Rabu ni, I think we better make it official untuk cuti setiap sabtu, Ahad and Rabu. I think it could be very good untuk orang rehat mid-week. Tak silap ada negara yang implement this kan? France kot? Not sure.

So yeah just enjoy this song and your day off. Semoga bulan May ni menjadi satu bulan yang amat bermakna buat semua. Puasa pun nak datang dah!

P/S: Miskin bandar lepas bayar semua komitmen bulan ni.

2 views0 comments
bottom of page